![]() |
Aukce Mariánské Lázněautor: Anton Čajkovič ![]() Letiště Marianské Lázně - Skláře ![]() ![]() ![]() v hangáru Komentáře k této stránce
2022-11-03 10:27:03
Yumi
Hello, It is a wonderful information and also get good knowledge and ideas from this article.The author is giving good thoughts and suggestions to each and every readers through this article. Looking forward to another article. Just visit our website too. https://j9korea.com/
카지노 제이나인 온 카지노 제이나인 토토 갤러리 제이나인 토토 커뮤니티 제이나인 제이나인 토토 사이트 추천
2022-10-30 10:42:33
Ethel
Place on with this particular write-up, I really come to feel this astounding web site requires an excellent deal a lot more attention. I’ll most likely be returning to read by way of far more, many thanks for the information!
2022-09-17 06:35:47
Andreas
bunadisisj nsjjsjsisjsmizjzjjzjzz zumzsert
2022-09-02 01:59:12
Erik
bunadisisj nsjjsjsisjsmizjzjjzjzz zumzsert
2021-01-17 12:35:11
Aleš Matonoha
komplet letadlo OK-JIQ prodáno do západní Afriky....nějaký právník co má dlouhé prsty....
2019-10-13 20:13:21
Petr winter
Byl jsem se na letisti podivat.rozbita okna,zarostla prijezdova cesta a volny pristup dirou v plote.Tak jen nostalgicka vzpominka na casy Slov airu.
2019-09-02 13:55:41
Vašek Liberec
Dobrý den, jen dotaz, jak to dopadlo s trupem AN2 OK-JIQ ? Kde se teď nachází ?
2019-03-03 03:42:11
Petr
OK-AJQ-Byl sem tehdy ještě malý kluk a byl to muj úplně první let letadlem..Pilotoval ho Drahomír Hyka,který mě po skončení práškování uložil do toho malinkého prostoru za "zásobníkem" a vzal mě sebou na základnu Letiště Hořín.Je smutné vidět,jak letadlo vypadá dnes. :/
2018-10-30 11:53:30
Jürgen Reinhardt
Was soll aus der Z-37 mit dem Kennzeichen OK-HJG werden? Immerhin spielt sie eine kleine Rolle in Folge 28 von Pan Tau.
2016-12-12 20:06:08
Karel Toman
Děkuji pplk.Brunclíkovi za pošlapání křídla OK-OJI , které momentálně uschopňuji.....
2016-08-27 20:07:38
František Čechovský
Na všech letounech AN-2 které vlastnil Slovair Mariánské Lázne-Skláře KIA,KIB,KII,KIO a další jsem,za jeho trvání měnil letecké motory AŠ-62 IR po dobu 12ti let a dále M-462 RF do letounů Čmelák.O letadla jsme se starali jako o vlastní pravidelné revize výměny vrtulí podle naletaných hodin personál byl školen a každý rok testy se znalolostí před SLI.Vše bylo na vysoké úrovni.Nastoupil jsem v roce 1981 nevím o tom že by zde společně s podnikem působil jakýsi Aeroklub jak uvádí někteří nezasvěcený pisálkové do pamětí o historii tohoto letiště.Byl jsem velice šokován když jsem viděl v hangáru po pár letech co se s letouny stalo.To mohli udělat snad jenom kriminální živli.Naprostý chnus jinak se to nazvat nedá.Kanibalizace rozkrádání všeho co se dalo.Doba po revoluci byla složitá a každý si dělal co si zamanul.Dodnes jsem letecký fanda a držím palce všem kteří v letectví pokračují.František Čechovský-důchodce.
2015-04-11 21:00:40
MIG15
OK-KII se v Marjankach nyni uschopnuje a novy majitel si ji preletne k sobe
2012-11-27 16:59:07
René
hruza .osobne jsem letel OK-KII a když ji vidim jak stoji rozebrana mám divne pocity.To byli časi když litala na Tachovem
Není možné vkládat odkazy začínající http://, použijte h**p://.
Všechny položky formuláře jsou povinné. Nevhodné příspěvky budou bez varování mazány. Pokud máte připomínky, nebo narazíte na chybu, prosím napište Zpět na homepage www.leteckemotory.cz |