About this web Banners and partners Jet engines Engines Teorie a další články Glossary Military shows Srovnání motorů Převaděč jednotek Interesting links Literatura Expozice For English readers Russion air weapons List of weapons Články Sukhoi pilot Technik u dopravky Jindřichův Hradec Letecké simulátory Jesenicko 2.0 ZK VFR Objects FSbox - crashboxes Czech rep. sceneries Developement notes FS FAQ Lock On - tutorial Ka-50 Black Shark Ostatní Cyklo Photos & reports Calendar Aviation museums on map Letecké dny v ČR/SR Airshows Aviatická pouť 2010 Aviatická pouť 2012 CIAF 2000 CIAF 2002 CIAF 2003 CIAF 2004 CIAF 2005 CIAF 2006 CIAF 2007 IFD 2008 Přerov 2005 Přerov 2006 Flying Rhino 2005 Flying Rhino 2007 Flying Rhino 2008 Flying Rhino 2009 Ramstein Rover 2012 Náměšť, Hradec 95/6 Náměšť 1995 a 1996 Náměšť 2006 Mošnov 1989 Den NATO 2006 Den NATO 2007 Dny NATO 2008 Dny NATO 2012 Čáslav 2007 Sliač 1964 Sliač 2003 Sliač 2005 Národné let. dni 2007 Malacky 2009 CSIAF 1992 Le Bourget 2007 RIAT 2009 TLP 2008 Duxford 2008 Kecskemét 2008 Kecskemét 2010 Airpower 2009 NTM 2009 Radom 2013 Cihelna 2006 Cihelna 2007 Cihelna 2010 Cihelna 2012 Den Pásovce 2009 Den Pásovec 2010 Kbely Bílý Potok Olomouc Neředín Králíky, Bouda Lešany Vyškov AirPark Zruč TM Brno Krakow 2013 Muz. Orla Bialego Świdnica Košice SPSL 2008 Messerschmitt Stif. Schleißheim Cottbus Gatow Peenemünde Sinsheim Gatchina NASM Castle Air Museum Hill Aerospace Museum Pacific Air Museum USS Hornet Planes of Fame Cradle of Aviation Kennedy Space Center Midland Museum of Flight USS Interpid Hendon De Havilland Museum Le Bourget Museum Linköping Aeroseum Ängelholm Moskva Siem Reap Bukurešť War Remnants Museum Rimini Caproni Automoto Autosalon 2005 AUTOTEC 2008 Ecce Homo 2005 Ecce Homo 2006 Ecce Homo 2007 Ecce Homo 2008 Ecce Homo 2009 FMX Brno 2010 Flights Flight over Jeseniky 1 Flight over Jeseniky 2 Piper L4J flight Praha - Chania 2007 Others Priessnitzův pohár 07 Delfín OK-ATS JAS-39 Gripen Panorama Medlánky 24.2.2008 Depozit TM Brno Dargen Ignis Brunensis 2008 aukce Mariánské Láz. California agric. mus. Petroleum museum Some options

Přepnout na češtinu Přidat k oblíbeným Verze pro tisk
Links
L-39 Výcvikový systém ATM Online www.airbase.cz www.militarybox.cz Československá PVO other links

Letecký den s Květy, Mošnov 1989

letiště Ostrava - Mošnov, 3. 9. 1989

Tuto stránku bych nepojal jako klasický report a fotogalerii z leteckého dne. Jde spíše o výzvu směrem k vám, návštěvníkům tohoto webu. 18. letecký den s Květy v Mošnově proběhl koncem léta 1989. Bohužel z něj nemám žádné vlastní fotky a po téměř čtvrt století si už člověk moc nepamatuje, co všechno bylo na statice a ve vzduchu. Ani na internetu se téměř žádné informace o účastnících a vystoupeních nevyskytují. Proto se obracím na vás. Máte-li jakékoliv fotografie, novinové články a propagační materiály z této akce, prosím ozvěte se mi na mail a společně snad vytvoříme ucelenější obrázek o tomto určitě velmi zajímavém leteckém dni.

Podrobnosti najdete níže ve článku z L+K a v komentáři od Jindřicha Rosy. Určitě vaší pozornosti doporučuji alespoň následující částečný výpis zůčastněných. Schválně si zkuste srovnání se současnými českými leteckými dny. Být taková akce dnes, i bez An-225, neváhal bych nad návštěvou ani vteřinu. Zajímavé je také, že většinu programu odlétali češi - což sice bylo tehdy díky politické situaci a ještě dobrému stavu letectva samozřejmé, ale z dnešního pohledu je tehdejší účast skoro neuvěřitelná.

Letová vystoupení:
  • An-225 Mrija (CCCP-82060)- několik průjezdů po dráze, pak pomalé a nečekaně tiché průlety
  • 2x L-13A, akrobacie v podání Alexandra Kubovce (OK-2718) a Františka Bartoně (OK-2724)
  • 4x MiG-21MF (tr.č. 9404, 9412, 9502, 9512) od 6. sbolp, vedoucí skupiny byl mjr. Jiří Beránek, další letouny pilotovali pplk. Jaroslav Matušů, npor. Dušan Paulíček, pplk. Milan Jiřička. V záloze byli připraveni npor. František Kuba a mjr. Alois Morkus.
  • Su-25K (1027), plk. Ing. Vladimír Griga, podle jiného zdroje vystupovaly na leteckém dnu dva letouny Su-25K tr.č. 1005 a 1027. Teprve po této akci byla možné o Su-25K otevřeně psát a hovořit, jako o výzbroji našeho letectva.
  • Su-22M4 (4008), první veřejné předvedení letounu, pilotoval plk. Ing. Ladislav Klíma. Se záložním strojem tr.č. 4009 byl připraven pplk. František Císař
  • MiG-21U (OK-016), předvedení katapultáže z výzkumného letounu VZLÚ
  • L-29 (1721), Vladimír Král
  • Ae-45
  • L-39C, Jiří Chvojka (opravdu tento letoun vystoupil?)
  • Trempík, amatérský letoun
  • ULLI-01, zemědělské motorové rogalo
  • AQC-03, školní dvoumístné rogalo
  • Aerotrio 3x L-39 (patrně OK-186, OK-190, OK-194), vedoucí skupiny Antonín Saller
  • Z-50LS, Petr Poborský
  • Z-50LS, Petr Jirmus
  • 3x L-410T (0926, 1133, 1134) od 1. smdlp, skupinová slétanost. Kapitáni letounů byli plk. Mgr. Vladimír Pešta, mjr. Ing. Jan Špaček a pplk. Josef Szobi
  • Z-142, akrobacie Karla Kuběny
  • L-23 (OK-126), Stanislav Sklenář
  • 2x Mi-24D (0102, 4011) od 51.vrp z Prostějova, pilotované pplk. Ing. Jiřím Macurou a mjr. Jiřím Valachem
  • C-104
  • Piper (?) z Moravské Třebové
  • padáčkáři a další vystoupení
  • Mi-8MT (žlutá 18) sovětského letectva, seskok sovětského parašutisty mjr. Nosova z výšky 80 metrů
  • Mi-8T (tr.č. 0818), výsadek para?
  • An-24B (5605), výsadek para?
  • An-12BP (CCCP-11833) sovětského letectva
  • L-39ZA (4606, 4607)
  • Neověřená informace: pplk. Václav Vašek předvedl MiG-23MF od 11. slp.
Statická ukázka:
  • Mrija byla přístupná také na statice. Interiér nákladního prostoru opravdu malý není.
  • L-410T tr.č. 0929
  • An-26 tr.č. 2408
  • MiG-21F-13 tr.č. 0418
  • Su-7BM tr.č. 5618
  • An-12BP tr.č. 2105
  • L-29R tr.č. 2404
Další technika:
  • Su-22M4 (4009), patrně záložní letoun pro letové vystupení
  • Il-14/Av14T (3145), MiG-15, Su-7BM (5521), Mi-4 (4139) - nelétající stroje, vystaveny v prostoru letiště
  • An-26 (2409, 2506, 2507, 3208)
  • MiG-21MF (9503, 9415)
  • Mi-17 (0801, 0802, 0814, 0815, 0816, 0817, 0818, 0820, 0823, 0824, 0827, 0828, 0829, 0830)
  • Mi-8T (0821, 1632)
  • Jak-40 (0823)
  • Mi-8MT (žlutá 10) sovětského letectva
  • Z-37T (OK-027) od VZLÚ
  • L-39C (OK-002) od VZLÚ
  • L-39C (4605)
  • L-410M (0503)
  • L-410UVP (0730)
  • L-410T (0928)

Komentář od Jindřicha Rosy

Ještě v sobotu 2.9. 1989 (kdy v Mošnově byla generálka) bylo nádherné teplé počasí. Večer již bylo trochu zamlženo a ráno jsme se probudili do studeného zatažena. Na Mošnov táhla skoro celá Ostrava – ostatně podobné poutě se konaly již o rok dříve, když se zde předváděl An-124 Ruslan, silnice 1. třídy kolem Mošnova byla uzavřena a spolu s okolními poli se změnila částečně v parkoviště, k vjezdu do této oblasti bylo vyžadováno mít za čelním sklem obrázek se symbolem květů. My jsme to vyřešili tak, že jsme s sebou vzali celé číslo časopisu Květy č. 35, kde byla na titulní straně pozvánka v podobě fotky An-225 s Buranem na hřbetu.

Prohlídka Mrije byla zajímavá, vlastně jen okolo letounu a pak „tanečního sálu“ nákladového prostoru – snažit se dostat do kokpitu nemělo vzhledem k délce fronty prakticky šanci. Když jsem čekal v podobné frontě alespoň na krátký posaz v Su-7BM, již ve vzduchu bouřil Su-22 – plk. Klíma si ještě před oficiálním programem osahával terén a počasí.

Historická a sportovní letadla parkovala těsně u provazů: C-104 byla známá již od roku 1986, rekonstruovaný Piper OK-UXE byla ale tehdejší novinka. Trempíka jsem si také vyfotil coby vzácnost (no, dnes si můžu zajít do hangáru na letňanském letišti)

Deset minut před tradiční čtrnáctou hodinou odstartovaly na forsáži po dvojicích MiGy-21. Vzápětí pak tři Turbočmeláky. Nyní si již nevzpomenu, zda oficiální první číslo byla ta čtverka MiGů s klasickým zaburácením při průletu na sekundu přesně ve 14.00 nebo slétanost Z-37T s vějířovitým rozchodem a shozením vodní zátěže v jednotlivých barvách trikolory .

Další program pak v bodech dle jednotlivých snímků na negativu – nemám samozřejmě úplně vše. Například v reportáži popisované vystoupení „obyčejné“ Z-142 s reportujícím J. Brskovským na palubě, či balet dvou Mi-24D, který se odehrával samozřejmě před hlavní tribunou a my toho moc nevděli… Zrovna tak jako nízký výsadek parašutisty Nosova z Mi-8.

  • Vějířovitý rozchod 3x Z-37T - "práškování" v barvách trikolory
  • Rolující Aero C-104S (2x)
  • Rolující Piper Cub L-4H
  • Start Piper Cub
  • Start C-104S
  • L-39 solo - na zádech
  • 2x L-13 Blaník - zrcadlo (na zádech OK-2724 - Bartoň, dole OK-2718 - Kubovec)
  • Startující/vyčkávající Z-50LS (asi Poborský?)
  • 3x L-410 - skupinové létaní
  • Aerotrio - 3x L-39 – tradiční vějířovitý rozchod
  • 4x Z-142 - skupinová slétanost (pozn: stroji na levém křídle skupiny nefungovala
  • dýmovnice)
  • Vyčkávající Z-37 double-seat (OK-YKD - vlekař pro L-23) + v pozadí přistávající Su-25K (1027)
  • Mrija – pojíždění po dráze na čáru vzletu, která byla na jihu
  • L-23 Superblaník (OK-126)
  • An-225 Mrija - 5 snímků (start, průlety, minimálka s podvozkem, letmé přistání)
  • Mrija přistání - reverz (zvířený prach a zemina) + na startu připravený Trempík
  • Trempík - start a v letu
  • Su-22 – rychlý nízký průlet
  • Z-50LS (asi Jirmus) - připraven na startu
  • Su-22 - v letu
  • Su-22 - přistání s vypuštěným padákem
  • Katapultáž z rozjíždějícího se MiG-21U (OK-016, VZLÚ)
  • Parašutisti (vojáci - s kruhovými vrchlíky) (2 snímky)
  • Start rogala navijákem
  • Z-37T solo (OK-073)
  • Parašutisti (Dukla Prostějov) – známý žebřík
  • L-200 Morava
  • na samotném konci programu, kdy se lidé již rozcházeli, také ještě létali „veteráni“ L-29 Delfin a Ae-45.

Komentář od Libora Mašíka

Většina fotografií níže je focena z trochu netradičního pohledu z prostoru za dráhou. Byli jsme totiž jako členové Slezského aeroklubu Zábřeh jedni z pořadatelů této akce. A já jsem se pohyboval jako plachtař okolo kluzáků, které na akci vystupovaly. Proto jsem se dostal i do blízkosti předváděných letadel. Fotky jsou většinou ze sobotní generálky, protože v neděl přímo na akci jsem prodával lístky. Měli jsme z prodeje nějaké to procento pro sebe, takže to byla pro mne jako študáka pěkná brigáda. A program jsem již viděl v sobotu a přílet Mrije již v pátek.

Bylo celkem zajímavé, jak se tvářili na nás důstojníci tehdejší armády, když jsme po tehdy ještě vojenském letišti pobíhali s foťákama a vše fotili. Ale vysvětlili jsme jim, že v neděli je v televizi přímý přenos, a to uvidí celá republika, takže není co tajit. Nakonec to pochopili...

Poslední dvě fotky jsou z letiště v Zábřehu. Na fotkách jsou Turbolety z letky podniku Vítkovice. Po dobu konání leteckého dne byly postaveny na naše letiště v Zábřehu.


Fotografie a další informace poskytli
Gerard Helmer, Zbyněk Pavlon, Mirek Kubíček, Jindřich Rosa, Ivo Kauer, Milan Chuděj, Václav Kořínek, Libor Mašík, Jan Vachtarčík

malé náhledy | plná velikost
An-225 Mrija An-225 Mrija An-225 Mrija An-225 Mrija
An-225 Mrija An-225 Mrija An-225 Mrija An-225 Mrija
An-225 Mrija An-225 Mrija a Szobiho tým An-225 č. CCCP-82060 An-225 č. CCCP-82060
An-225 Mrija An-225 Mrija a Szobiho tým An-225 č. CCCP-82060 An-225 č. CCCP-82060
An-225 č. CCCP-82060      
An-225 č. CCCP-82060      
  An-225 An-225 An-225
  An-225 An-225 An-225
       
       
    An-12BP č. CCCP-11833 An-12BP č. CCCP-11833
    An-12BP č. CCCP-11833 An-12BP č. CCCP-11833
An-12BP č. CCCP-11833 An-12BP č. 2105 An-12BP č. 2105 Mi-17 č. 0820
An-12BP č. CCCP-11833 An-12BP č. 2105 An-12BP č. 2105 Mi-17 č. 0820
Mi-17 č. 0820 Mi-8T č. 0818 L-410T č. 0929 L-410T č. 0929
Mi-17 č. 0820 Mi-8T č. 0818 L-410T č. 0929 L-410T č. 0929
L-410 An-26 č. 2408 An-26 č. 2408 MiG-21F č. 0418
L-410 An-26 č. 2408 An-26 č. 2408 MiG-21F č. 0418
Su-7BM č. 5618 Su-7BM An-12BP č. 2105 An-26 č. 2408
Su-7BM č. 5618 Su-7BM An-12BP č. 2105 An-26 č. 2408
  C-104 Piper Trempík
  C-104 Piper Trempík
Nácvik skupinové slétanosti na letecký den s Květy 1989. Nácvik skupinové slétanosti na letecký den s Květy 1989 nad Ostravou-Dubinou a Hrabůvkou ... Nácvik skupinové slétanosti na letecký den s Květy 1989 Nácvik skupinové slétanosti na letecký den s Květy 1989
Nácvik skupinové slétanosti na letecký den s Květy 1989. Nácvik skupinové slétanosti na letecký den s Květy 1989 nad Ostravou-Dubinou a Hrabůvkou ... Nácvik skupinové slétanosti na letecký den s Květy 1989 Nácvik skupinové slétanosti na letecký den s Květy 1989
Nácvik skupinové slétanosti na letecký den s Květy 1989, s razítkem od pracovních schodů na krytu motoru ... Nácvik skupinové slétanosti na letecký den s Květy 1989 nad Ostravou-Dubinou a Hrabůvkou ...
Nácvik skupinové slétanosti na letecký den s Květy 1989, s razítkem od pracovních schodů na krytu motoru ... Nácvik skupinové slétanosti na letecký den s Květy 1989 nad Ostravou-Dubinou a Hrabůvkou ...

Fotografie od Libora Mašíka

       
       
       
       
       
       
       
       
 

Fotografie od Jana Vachtarčíka

       
       
       
       
       
       
       
     

Články z tisku

L+K 18/1989


Květy 24.8.1989 (35)


Květy 28.9.1989 (40)



Ostravský Večerník


Propagační materiály









Komentáře k této stránce
2022-11-03 10:16:34
Yumi
Hello, It is a wonderful information and also get good knowledge and ideas from this article.The author is giving good thoughts and suggestions to each and every readers through this article. Looking forward to another article. Just visit our website too. https://j9korea.com/

카지노 제이나인
온 카지노 제이나인
토토 갤러리 제이나인
토토 커뮤니티 제이나인
제이나인 토토 사이트 추천
2022-10-07 08:26:25
Mabel
bunadisisj nsjjsjsisjsmizjzjjzjzz zumzsert
2022-10-06 03:48:54
Michale
bunadisisj nsjjsjsisjsmizjzjjzjzz zumzsert
2022-10-03 23:01:07
Shawn
bunadisisj nsjjsjsisjsmizjzjjzjzz zumzsert
2022-09-05 20:29:24
Sanford
bunadisisj nsjjsjsisjsmizjzjjzjzz zumzsert
2022-04-27 16:26:37
TEDDY
Dobrý deň.
Pred mesiacom som na jednej z mojich videokaziet VHS "oprášil" vystúpenie MRIJE na tomto leteckom dni z 3.9.1989. Túto časť priameho prenosu Československej televízie som zdigitalizoval a môžete si ju pozrieť na
https://www.youtube.com/watch?v=3kiZ4f-3Ozc
2020-05-05 09:54:02
Tata
Já tam tehdy sloužil na věži jako meteorolog.Takové hodnosti co tam tehdá byly, jsme na Mošnově vůbec neznali,tam byl max plukovník. Bylo zvláštní říkat nějakému generálovi ,,náčelníku" když jsme jim nosili co půl hodiny info o počasí.
2020-04-27 21:26:54
David
Byl jsem tam. Tenkrát ještě bylo se na co dívat a dnes už i tu atmosféru a všechno okolo toho nic nenahradí... Díky za tuto stránku!
2020-03-02 20:03:45
pepan
byl jsem tam, tak to trochu doplním.
Ti padáčkáři, nebyli vojáci, ale Aeroklub Svazarmu.
Skákalo se z ruských AN-12, z Milovic. Na trupu měly nápis Aeroflot a v zadním střelišti byl dvojkanón, což nás zcela "odbouralo"a tím vlastně celá zábava začla. Posádka byli samozřejmě vojáci. Aby dostáli svému ruskému "image", tak měl maník, který za letu otvíral zadní nákladové vrata, svoji sklopnou sedačku podepřenou prázdnou flaškou od stoličné. Na zemi, při přípravě zkoučeli ty vrata otevřít a protože je patrně dlouho nepoužívali, tak se jedna strana kousla. "Dveřník", se širokým úsměvem odkudsi z útrob aeroplánu vyčaroval desetikilovou palici, párkrát s ní "pohladil" hydrauliku dveří a všechno fungovalo tak jak má být. Z "Mošnova 1989" mám dva seskoky, po jednom sobotu a v neděli.
Skákali jsme na cvičných OVP-68, se stabilizací a pěti, nebo desetisekundovou výdrží. Mám to uvedené ve starém záznamníku seskoků a nechce se mi jej teď hledat v harampádí na půdě.
Stejný padáky tehdá používala ČSLA, proto možná dochází k tomuto rozšířenému omylu. Celou tuhle povedenou taškařici s AN-12 spunktovali jistí snaživci z tehdejšího SVAZARMU, kteří si chtěli nahonit rychle zásluhy.
Já si nestěžuju, protože to nejen pro mě byl docela "exotickej" éroplán a nevšední zážitek.
Ostatně, Mošnov a třeba ten poplyšákový letecký den v Prostějově byly takový povedené celovíkendové večíreky a rádi na to s kamarády vzpomínáme.
Samozřejmě, lepší by bylo skákání se 4000 metrů a s minutovým volným pádem, pro tu mašinu to nebyl problém, ale s ohledem na tu narychlo posbíranou sešlost by to možná neproběhlo tak bezproblémově.
2018-06-15 22:08:11
hanys
Tak to je gól. Na tuhle stránku jsem se dostal náhodou skrz několik odkazů a koukám na fotku z první série, kde můj tata čučí na motor Mrije a já čučím pod ním ;)) Tenkrát jsme tam přijeli z Ostravy na kolech (po špatných zkušenostech s autobusem při předchozí návštěvě Ruslana) a zamkli je k plotu kolem letiště. Bylo mi 13...
2017-02-03 21:52:49
Zdeněk
Při hledání informací o leteckém dnu s Květy jsem narazil na tyto stránky. Byl jsem tam, fotil a teď jsem i negativy naskenoval. Pokud ještě platí ta výzva na začátku článku tak se ozvěte na mail Z.Vich@seznam.cz a nebo se pokuste na Rajčeti vyhledat autor vzdenek . Mimochodem těch alb s leteckou tématikou tam mám víc. V minulosti(hodně dávné ) jsem sloužil u 9.Slp v Bechyni.
2016-11-08 23:08:10
Albert Orlita
dobry vecer, dekuji velice za tuto stranku, potreboval jsem udaje o LD s Kvety 1989. Ten obrazek z Letectvi a kosmonautiky neni cislo 18/89, ale 23/89, strana 18
2016-03-06 20:56:53
ZK
mira:
Pokud máte možnost fotky nascanovat, velmi rád zveřejním.
2016-02-11 17:13:26
mira
byl jsem tam,mám několik fotek
2016-01-25 22:23:47
pepa věříš
Já to pamatuji jako 14-letý v televizi na tehdejším 2.programu.
2015-10-04 11:02:34
Kašpi
Vté době jsem sloužil vlasti v Mošnově a byl jsem se tam podívat bylo to super.
2015-02-16 13:45:28
Claudius
Myslím, ža na 99% mohu potvrdit, že pplk. Václav Vašek skutečně předvedl MiG-23MF ze žateckého pluku. Sloužil jsem sice u 1. slp, ale pamatuji se, že tenkrát jsem vystoupení (mimo jiné i jeho) sledoval v přímém přenosu (byl to víkend odpoledne), který vysílala tehdejší Československá televize...
2014-05-27 20:56:46
standa
Byl jsem tam,mám dvě fotky. standa@seznam.cz
2014-05-05 21:23:53
Pedro
Film Zelená léta,jsou tam zajímavé záběry ze cvičení Štít 84,Su-25,Su-24,MiG-23 atd...http://uloz.to/xH1WATtg/zelena-leta-85-dvbt-cz-sk-romin-avi
2014-03-15 12:00:13
Jaroslav
Z vojenského cvičení záložáka jsem tehdy mohl na víkend neplánovaně zajet domů, do Ostravy, a zjistil jsem, že v sobotu má přiletět Mrija. Ráno jsem nastoupil do autobusu (auto jsem neměl), ze zastávky v Mošnově jsem došel na letiště a právě v tu chvíli, náhodou a zázrakem, se na horizontu objevila Mrija, na přiblížení. V nízkém letu prolétla nad dráhou, levým obloukem přeletěla zpět na přiblížení, a přímo přede mnou přistála.
Kupodivu těch několik přihlížejících mohlo volně vstoupit do pravé části letiště, kde Mrija zaparkovala, a nejen vstoupit do otevřených útrob letounu, ale také potom odpoledne sledovat generálku na neděli. Včetně vystoupení Mrije. Neustále mám před očima její nízký let, relativně tichý, a laik nechápal, jak se taková masa může udržet na obloze, když letoun téměř "stojí", a přímo nad hlavou.
Tento skvělý zážitek měl jedinou chybu - neměl jsem k dispozici fotoaparát.
2013-10-11 17:11:23
Pedro
V létě roku 1987 byl natočen dokument "Let začíná na zemi",tenkrát Vojenský film Praha,bylo to natáčeno během cvičení létání z "dálniční" VPD u Vyškova,to bych možná pojal jako první veřejnou prezenčku Su-25K.
2013-10-09 19:39:42
pelekakau@seznam.cz
zrovna nedávno jsem zaslal vlastní fota na adr.svazletcu.pribor@seznam.cz.
osobně jsem se účastnil jako pal.technik s mjr.Špačkem při skup.slétanosti L-410-na tu dobu fantastická nevídaná letecká událost...i.k.
2013-09-28 17:50:16
Jiří
Byl jsem tam a ikdyž mi tenkrát bylo 5 let, pamatuju si to dodnes. Při vstupu do An-225ky jsem brečel že to semnou uletí, nějaký ruský důstojník mě tenkrát uklidňoval ať se nebojím :D
2013-09-09 12:29:09
ZMOK66
Bol som tam ako technik na lietadle AN-26 a musím povedať, že to bolo vtedy neskutočné !
2013-03-03 14:10:42
olin
Bylo to překrásné!
2012-02-02 21:55:21
Mefistofeles
Byl jsem tam toho památného dne a byl to nezapomenutelný zážitek
jméno    kontrolní výpočet 3 + 5 =           
Není možné vkládat odkazy začínající http://, použijte h**p://.
Všechny položky formuláře jsou povinné. Nevhodné příspěvky budou bez varování mazány.


Přístupů od 24. 4. 2002