![]() |
Royal International Air Tattoo 2009autor: Pavel Pokorný, Zdeněk Kussior malé náhledy | plná velikost ![]() Letos naštěstí žádné nálepky "Airshow cancelled" ![]() RIAT měl i své rádio na 87,7MHz ![]() B-52H ![]() Rafale B ![]() Rafale B ![]() Rafale B ![]() Rafale B ![]() Rafale B ![]() B-52H, vždy jeden průlet, pak vystoupení jiného stroje, další průlet atd. ![]() B-52H ![]() Socata TBM-700 ![]() B-52H, typické zvlnění povrchu za kabinou ![]() Beech B200 od RAF ![]() Tristar ![]() Tristar ![]() Britský Tristar ![]() Nimrod MRA2 ![]() Nimrod MRA2 ![]() Nimrod MRA2 ![]() Nimrod MRA2 ![]() Red Arrows ![]() Red Arrows ![]() Red Arrows ![]() Red Arrows ![]() Red Arrows ![]() Red Arrows ![]() Red Arrows ![]() Red Arrows ![]() Red Arrows ![]() Red Arrows ![]() Red Arrows ![]() Švédský JAS-39C ![]() Švédský JAS-39C ![]() Švédský JAS-39C ![]() Švédský JAS-39C ![]() PC-7 Team ![]() F/A-18C ![]() PC-7 Team a F/A-18C ![]() Stroje s maximálkou 500 a 1900 km/h ve společném letu. ![]() Švýcarská F/A-18C ![]() Švýcarská F/A-18C ![]() Švýcarská F/A-18C ![]() Švýcarská F/A-18C ![]() Jetstream T2, příprava k hromadnému průletu Fly Navy 100. ![]() ... k oslavě 100 let založení Royal Navy. ![]() Merlin HM1 ![]() The Black See Hawks, Falcon 20 ![]() Falcon 20 ![]() Hawk T1 ![]() The Black See Hawks, Hawk T1 ![]() Harrier GR7/9 po vzletu ![]() Harrier GR7/9 ![]() Fly Navy 100 ![]() Fly Navy 100 ![]() Merlin HM1 ![]() Sea King ![]() Sea King ![]() Harrier GR7/9 ![]() Harrier GR7/9 ![]() Harrier GR7/9 ![]() Harrier GR7/9 ![]() The Black See Hawks ![]() Falcon 20 ![]() Falcon 20 ![]() Falcon 20 ![]() Vulcan, připravený před vstupem na dráhu ![]() Vzlet bombardéru Vulcan. Motory (vstupy vzduchu) vydávají při maximálním režimu "děsivé" hučení. ![]() Vulcan XH558, zprovozněný skupinou nadšenců za cca 8 mil. liber sponzorských příspěvků. ![]() Lancaster B1, Spitfire na levém křídle, Hurricane IIC na pravém. ![]() Spitfire ![]() Hurricane IIC ![]() Nizozemská F-16AM ![]() Nizozemská F-16AM ![]() Nizozemská F-16AM ![]() Nizozemská F-16AM ![]() F-16AM, vyhození padáku těsně před dosedem ![]() Nizozemská F-16AM ![]() Chinook HC2, téměř akrobatický stroj ![]() Chinook HC2, občas si "prásknul", když asi došlo k místnímu překročení rychlosti zvuku. ![]() Chinook HC2 ![]() Vulcan ![]() Chinook HC2 ![]() Vulcan ![]() Vulcan s otevřenou pumovnicí ![]() Vulcan ![]() Vulcan ![]() Hawk T1 ![]() Boeing 757-200 letectva Nového Zélandu ![]() Novozélandský B757-200 ![]() Novozélandský B757-200 ![]() Novozélandský B757-200 ![]() Lancaster B1 ![]() Britský Typhoon ![]() Britský Typhoon ![]() Westernový C-130 ![]() Americká F-16CG a B-52H ![]() Americká F-16CG ![]() Protitanková submunice PTAB-2,5M ![]() Ruská zápalná submunice ZAB-2,5 ![]() Další submunice ruské konstrukce ![]() Protitanková submunice PTAB-2,5M ![]() Ruská letecké bomba (kontejnerová?) ![]() Komponenty motoru EJ200 v kamionu Rolls-Royce. ![]() Royal Jordnanian Falcons 4x Extra 300L ![]() Vulcan, typická silueta budila respekt i když byl letoun desítky kilometrů daleko. ![]() VIP prostor ![]() Gigantický bezpilotní RQ-4 Global Hawk ![]() B-1B ![]() Nedělní počasí nic moc ![]() Východní část letiště ![]() B-52H se připravuje ke vzletu ![]() nizozemská F-16AM ![]() nizozemská F-16AM ![]() F-16AM nejspíše před touch-and-go ![]() španělská EF-18A+ ![]() španělská EF-18A+ ![]() španělská EF-18A+ ![]() španělská EF-18A+ ![]() Rafale B ![]() Rafale B ![]() První vlna Fly Navy 100 se nad stromy blíží k prahu dráhy 27 ![]() The Black Sea Hawks, jako součást tématického přeletu Fly Navy 100 ![]() Největších zklamání RIATu. Sea Vixen provedl oba dny jediný průlet, v kilometru výšky. ![]() Fly Navy 100, chybí jen několik vrtulových letounů pár set metrů pozadu. ![]() Jetstream T2 ![]() Jetstream T2 ![]() vrtulníky Fly Navy 100 při letu ke tribuně ![]() Rovnání se k defilé před hlavní tribunou. ![]() Harrier GR7/9 ![]() The Black Sea Hawks ![]() The Black Sea Hawks ![]() Maximální režim motorů B-52 ![]() Tam někde je vzlétající B-52 ![]() Letouny B-52 mají sloužit nejméně do roku 2045 ... ![]() ... přitom od pohledu vypadá jejich konstrukce už velmi zastarale. ![]() The Blue Eagles, Apache AH1 a Lynx AH7 ![]() B-52H, jeden z průletů ![]() B-52H ![]() B-52H ![]() B-52H ![]() nedělní návrat Red Arrows ![]() přílet Red Arrows ![]() Red Arrows to při návratu z "výletu" mimo prostor letiště brali při přistání hodně nízko ![]() B-52H ![]() B-52H ![]() maďarský JAS-39C ![]() maďarský JAS-39C ![]() maďarský JAS-39C ![]() maďarský JAS-39C ![]() Vulcan ![]() B-52H ![]() B-52H ![]() Zajímavý záběr dvou "bojovníků" studené války. ![]() Vulcan po vzletu, následovalo strmé stoupání a překrut s více, než 90° náklonem. ![]() Vulcan ![]() Vulcan ![]() Vulcan ![]() Vulcan ![]() Vulcan pár set metrů před dosedem na dráhu 27 ![]() Neskutečná plocha křídla Vulcanu ![]() Vulcan ![]() Vulcan ![]() B-52H je zdá se dost citlivý na boční vítr. ![]() B-52H ![]() B-52H, 8 motoru při přeletu pár desítek metrů nad hlavou neskutečně píská ![]() B-52H, pneu pěkně srovnané do směru letu. ![]() B-52H ![]() B-52H ![]() B-52H a Vulcan ![]() B-52H a Vulcan ![]() 2x Rafale B (foto asi z pondělních odletů) ![]() Popohánění dopravy několikahodinovým máváním rukou ... taky práce. ![]() Frecce Tricolori, zkouška kouřového systému ![]() ... ![]() Frecce Tricolori, MB339 PAN ![]() Spotteři u prahu dráhy 27 ![]() Občas se vyjasnilo, ale v pozadí se už žene další déšť ![]() AWACS ![]() VC-10 ![]() Odlet Frecce Tricolori ![]() Éro komplet bez markingu, že by CIA? ![]() Španělské EF-18A+ ![]() Nizozemská F-16AM ![]() Německý Typhoon ![]() VC-10 ![]() VC-10 ![]() VC-10, horko, smrad a štípání očí. ![]() Nimrod ![]() Vulcan, odkrytovaný, oživený a připravený na odlet ![]() Hawk ![]() Stroje lehce odlišné kategorie. ![]() Na odlety přišlo pár tisíc návštěvníků. ![]() AWACS ![]() Vulcan ![]() Vulcan ![]() Vulcan ![]() Za víkend vznikly jistě desetitisíce fotek Vulcanu. ![]() I oči si užily spaliny ze 4 motorů Vulcana. ![]() Vulcan ![]() Puma ![]() Alžírský Hercules ![]() B-52H ![]() 52ka budila zájem. ![]() KC-10, velký stroj ![]() KC-10 Pokud máte připomínky, nebo narazíte na chybu, prosím napište Zpět na homepage www.leteckemotory.cz |